2013. január 18.

Zeller krémleves

Anyi krémlevest készítettem már, de a zeller kimaradt. Enni persze már ettem és finomnak is találtam, de valahogy a konyhámig már nem jutott el ez az étel.
De tegnap vettem a piacon egy szép nagy zellert és nem is volt kérdés: levesként végzi!
A feltétet nem bonyolítottam, simán megszórtam sajttal. Pedig lehetne zellerchips, de barátnőm ötletét is kipróbálom legközelebb: vajas galuskát ajánlott! De most nem volt sok időm, maradt a sajt és a reszelő:-)
A család úgy lapátolta be, mintha kötelező lenne, majd hatalmas szemekkel néztek rám: nincs több? Nem, sajnos csak  ennyi volt! De ígérem, nemsokára újra lesz, vajas galuskával.

Hozzávalók:
1 szép nagy zeller

bors
1 liter zöldség alaplé
fél liter főzőtejszín

A zellert kockákra vágtam, majd zöldésg alaplében kb 20 perc alatt puhára főztem. Botmixerrel pürésítettem és felöntöttem a fél liter tejszínnel, majd kicsit sóztam és borsoztam. Hagytam felforrni, és tálaláskor reszelt sajttal szórtam meg!
Nagyon gyors, egyszerű leves, nem is kell túlbonyolítani, mert így finom!
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...