2014. november 22.

Bébispenótos mangósaláta

Fokhagymás nyúlsültet készítettem és mivel bőven megtűzdeltem szalonnával, gondoltam a legjobb lenne köretnek egy egyszerű, könnyű saláta.
Mindenképpen szerettem volna bele valami édeskés ízt, így esett a választásom a mangóra. Került még bele erdei sonka - az édes ellensúlyozására, vagy inkább kihangsúlyozására - és cheddar sajt, ami pedig a  bébispenót kissé kesernyés ízét emelte ki, vagyis inkább finomította. Összességében egy nagyon ütős, egzotikus salátát sikerült összehozni, amit a fekete szezámmag és a tökmagolaj koronázott meg.

Hozzávalók:
150 gramm bébispenót
1 közepes és érett mangó
50 gramm cheddar sajt
1 csomag (100 gramm) erdei sonka
tökmagolaj
fekete szezámmag

A bébispenótot hideg vízzel leöblítettem, majd hagytam lecsepegni egy szűrőben. Közben a mangót meghámoztam, a belsejében található hatalmas magjáról levágtam a gyümölcshúst és apró kockákra vágtam. Egy mély tálba tettem a bébispenótot,erre halmoztam a mangókockákat. Majd a cheddar sajtot vágtam vékony csíkokra, szintén ment a spenótlevelekre. A végén az erdei sonkát csak rátépkedtem a "kompozícióra", az egészet meglocsoltam kevés tökmagolajjal és megszórtam fekete szezámmaggal.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...