2014. augusztus 4.

Csokis-barackos-túrós süti

Drága barátnőm, Lili blogján találtam még tavaly ezt a sütit, de valahogy kimaradt az elmúlt évben a listámról. Na, de idén aztán megcsináltam (már háromszor is)csak mindig más és más gyümölccsel. Elsőként barackkal készítettem, aztán jött a ringlószilva. De csak bátran, jól fog neki állni a körte és a szőlő is, és bátran állíthatom, ez lesz az idei nyár kedvence,
Lilikém, örök hála ezért a szuper receptért!

Hozzávalók:
a túrókrémhez:
20 dkg túró
12 dkg mascarpone
1 ek vaníliakivonat
2-3 ek porcukor

tésztához:
4 tojás
22 dkg cukor
10 dkg puha vaj
12 dkg étcsoki
2 ek kakaópor
15 dkg liszt
2 tk sütőpor

3 őszibarack/ 10-12 ringlószilva meghámozva, kockára vágva

Túrókrémhez valókat összekevertem, majd a krémet félretettem.
Majd a tésztához a vajat és a cukrot habosra vertem, majd egyenként hozzáadtam a tojásokat. Aztán a csokit megolvasztottam és belekevertem (vigyázni, ne legyen forró, mert összekapja a tojásokat) a masszába, végül a kakaóport és a sütőporos lisztet is hozzáadtam és egyenletesen, csomómentesen elkevertem.
Sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem a kakaós krémet, majd egy evőkanállal rápöttyintgettem a túrókrémet és egy villa segítségével kicsit márványosra „kevertem”.
A tetejét pedig megszórtam bőven a kockára vágott gyümölccsel.
180 fokos sütőben 40 perc alatt aranybarnára sütöttem.
Nagyon finom, a túrótól krémes, a gyümölcstől savanykás csokis süti, mindenkinek ajánlom kipróbálásra!


1 megjegyzés:

  1. Szeretem a túrós-csokis sütiket. Az egyik fotód alapján azt hittem, hogy ez a boci süti, aztán megnéztem a receptet és a többi fotót is... Finomságos.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...