2014. május 6.

Epres blondie

Megint Szofika bolondított meg, most éppen a brownie fehércsokis változatával, az epres blondie-val. Eszméletlen finom, nálunk még jobban fogyott, mint a brownie és 1 hét alatt négyszer is meg kellett sütnöm (igaz, ebből kétszer baráti találkozóra)

Hozzávalók 25*35 cm-es tepsihez:
300 gramm vaj
300 gramm fehércsokoládé
90 gramm cukor
5 tojás
1 evőkanál vaníliakivonat
220 gramm liszt
10 nagy szem eper

A vajat és a fehércsokit egy műanyag tálba tettem és mikróban összeolvasztottam, de vigyáztam, hogy ne legyen forró. (lehet vízgőz felett is)
Közben a robotgépben a cukrot és a tojásokat alaposan kikevertem, majd hozzáadtam a vaníliakivonatot és az olvadt, vajas csokoládét és jól összekevertem. Végül a lisztet is hozzáadtam és simára kevertem.
Sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem a fehércsokis masszát, a tetejét karikára vágott eperrel díszítettem és 180 fokos sütőben 20 perc alatt készre sütöttem.


3 megjegyzés:

  1. :) szépséges - követésre csábító!!!!

    VálaszTörlés
  2. Hű, de guszta!!! Milyen üdék maradtak az eperszemek :)

    VálaszTörlés
  3. Ez igen, nagyon jól néz ki, még az is lehet hogy megsütöm, pedig én nem gyakran sütök :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...