2014. április 23.

Kakaós-kókuszos zabkása

A sok smoothie után jöjjön egy másik, igen egészséges reggeli, a zabkása. Az ihletet természetesen ismét Szofi adta, illetve egészen pontosan ő hozta meg újra a kedvemet. Ugyanis 1-2 éve a gyerekeknek rengeteg zabkását főztem, főleg banánt nyomkodtam bele nekik, ők meg imádták. Aztán valahogy elfelejtődött, maradt a tejbegríz meg a tejberizs. De most megint elkezdtem különböző zabkásákat készíteni, íme a legújabb kedvenc, a kakaós-kókuszos.

Hozzávalók 4 személyre:
120 gramm zabpehely
5 dl tej
2 evőkanál holland kakaópor
1-2 evőkanál méz
kókuszreszelék

A zabpelyhet a kakaóporral és a tejjel egy lábasban, folyamatosan kevergetve kb 4-5 perc alatt puhára főztem, majd hagytam kicsit hűlni és mézzel édesítettem. Tálaláskor megszórtam kókuszreszelékkel és már ehettük is.

1 megjegyzés:

  1. Marka, remélem nem árválkodik majd egyfajta ilyen recept!!! Várom a többit :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...