2014. április 4.

Almás-körtés smoothie

Új kedvenc született, pár napja ezzel a smootie-val indítom a reggelt. Páran kérdeztétek, ér -e valamit. Nos, nekem nagyon sokat segít így tavasszal, mert egyrészt mosolygósan indul a napom, ha egy finom, sűrű smoothie-t kortyolgathatok, másrészt délig tökéletesen eltelít.
Úszás előtt 1 órával iszom 3 decit és utána nem ugrom farkaséhesen a hűtő elé, hogy "Mi van itthon, mert éhenhalok"
Nem mellékesen elég szépen olvadoznak a kilók is tőle és persze szuper vitaminbomba minden nap. Úgyhogy én tényleg szívből ajánlom mindenkinek!
Ráadásul a gyerekeim is rászoktak, így megvan nekik is a minden napi egészség :-)

Hozzávalók kb 3 dl-hez:
fél banán
1 alma
1 körte
2 dl görög joghurt
50 ml almalé
2 evőkanál őrölt lenmag

A banánról lehúztam a héját és a felét felvágtam. (a másik fele folpackban ment a hűtőbe, jó lesz holnapra) Az almát, körtét negyedbe vágtam, kivágtam a magokat, de nem hámoztam meg, csak simán felvagdostam apró kockákra. Az összes, feldarabolt gyümölcsöt a turmixba tettem, ment rá az almalé és a joghurt, rákanalaztam az őrölt lenmagot, majd a turmixgépben kb 1 perc alatt egyneműsítettem.
Isteni vitaminbomba!

1 megjegyzés:

  1. Gratulalok Marka az olvadozo kilokhoz,ugye milyen szuper erzes? :) Csak igy tovabb!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...