2013. augusztus 8.

Krémsajtos csokoládés brownie

A receptet a Colors in the Kitchen blogon láttam. Mivel már készítettem innen sütiket, tudtam, nem lesz csalódás és igazam is lett. Isteni brownie ez, már csak kevés málnalekvár tehette még feledhetetlenebbé ezt a csokoládés csodát. Próbáljátok ki, megint csupacsoki élvezetben lesz részetek.

Hozzávalók: (én 25*35 cmesw tepsiben készítettem)

a csokis brownie-hoz:
150 g vaj
300 g étcsoki
190 g nádcukor
5 közepes tojás
115 g (tönköly)liszt
1 1/2 ek. kakaó
a krémsajthoz:
250 g krémsajt
2 tojássárgája
90 g porcukor

A vajat a csokoládé felével felolvasztottam, majd félretettem hűlni. A csokoládé másik felét apróra vágtam és szintén félretettem. Majd robotgépbe öntöttem az olvasztott csokit, hozzáadtam a cukrot és egyenként a tojásokat. Végül következett a liszt, a kakaópor és a csokoládé darabok.
Ezt egy sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem, majd kikevertem a krémsajtot is a tojássárgákkal és a porcukorral. Ezt a krémsajtos öntetet a csokis masszára öntögettem és egy kanál nyelével örvényeket csináltam a két színű masszába. Sajnos a krémsajtos masszám kicsit folyós volt, így az örvények nem olyan látványosak, viszont a süti élvezeti értékén ez mit sem változtat.
180 fokra előmelegített sütőben 35 percig sütöttem.
Belül krémes maradt, házi málnalekvárral tálaltam.

4 megjegyzés:

  1. Amikor a fb-on megláttam, egyből jöttem közelebbről megnézni, mert csorgott a nyálam... :)

    VálaszTörlés
  2. Csoki és málna - örök szerelmes páros :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...