2013. február 26.

Lazacos és füstölt sonkás tésztarózsa

Ezt a csodaszép rózsatekercset Erikánál láttam, az Életinfo oldalon. Annyira megtetszett, hogy szombat reggel kényelmes és lusta konyhatündér módjára el is caplattam a boltba és vettem kész, kinyújtott leveles tésztát, hogy még azzal se kelljen bajlódni. 2 gyerek mellett ugyebár nem mindegy az a negyed óra, amit a kinyújtással töltenék szombat délelőtt.
Volt itthon erdei sonka és füstölt lazac is, meg még 1 nagyon szép salátacukkini, úgyhogy meg is volt a töltelék.
Elővettem a muffinsütő formámat (bár Erika tippje is tökéletes muffinsütő híján: a rózsákat alual meg kell tűzni fogpiszkálóval, így sütés közben nem csúsznak szét) és már tekertem is az én kis rózsáimat.

Hozzávalók 12 rózsához:
2 csomag levelestészta
füstölt erdei sonka
füstölt lazac
salátacukkini

A leveles tésztát kicsomagoltam és mivel már előre ki volt nyújtva, nekem csak annyi dolgom volt vele, hogy a sonkával megegyező szélességűre vágtam. Majd mindegyik csíkra tettem egy-egy szelet sonkát, erre a salátacukkiniből zöldséghámozóval levágott vékony csík cukkinit. Majd szépen feltekertem és a muffinforma közepére raktam.

200 fokos sütőben kb 12 perc alatt megsütöttem.
A lazacos tekercsekkel ugyanígy jártam el: a tésztacsíkokra halmoztam a lazacdarabokat, erre jött a cukkini és már ment is a sütőbe.
Lehet még halmozni az élvezeteket pl avokádókrémmel, megszórni a tekercset sajttal, vagy bármi olyat tenni bele, ami a család kedvence! Nagyon finom és rendkívül mutatós finomság!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...