2013. február 26.

Blogszülinapi játék

Bár a blogszülinap már lassan 1 hónapja eltelt, de a szülinapi játékra még lehet jelentkezni!

A teendő annyi, hogy ha szeretnél részt venni a játékban, készíts a blogomról egy receptet és küldd el a képét a markaboszikonyha@gmail.com e-mail címre. Küldhettek több képet, több ételt is, de a sorsoláson mindenki neve csak egyszer szerepel. A játékban való részvételnek nem feltétele az oldal facebookon való lájkolása, sem a játék megosztása, terjesztése. Csináljátok a főzés öröméért :-)

Adok persze jó sok időt is, hogy ne kelljen kapkodnotok és legyen bőven időtök válogatni és főzni.
A képet 2013. március 10-ig kell elküldeni, én pedig aznap, azaz vasárnap este fogom kisorsolni a nyertest.

Az ajándék pedig a Különleges receptek című szakácskönyv, ami csaknem 150 receptet tartalmaz a világ minden tájáról!

Hajrá-hajrá, főzésre fel!


6 megjegyzés:

  1. Szia! Jönnék játszani, már nézelődőm is,elmélyülten kutakodok!:))

    VálaszTörlés
  2. Szia Böbe! Nagyon örülök neki, remélem találsz kedvedre való receptet! :-)

    VálaszTörlés
  3. Jaj de kar , hogy csak most vettem eszre a jatekot. Pedig szivesesen jottem volna :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sajnálom, éppen most sorsoltam ki a nyertest :-( De biztosan lesz még ilyen játék. Egyébként mindenképpen szívesen veszem, ha esetleg készítesz valamit a blogomról és elküldöd a képét. Felteszem az "Amiket Ti készítettetek" fül alá:-) Néztem a blogodat, nem semmi, hogy 15 évesen ilyen komolyan veszed a sütés-főzést, gratula hozzá! És nagyon klassz dolgokat készítesz! :-)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...