2013. január 14.

Diós-camembert-es csirkecomb filé aszalt szilvával


Nagyon szép, filézett, bőr nélküli csirkecomb filébe botlottam a Lidl-ben, úgyhogy meg is vettem egy hatos csomagot.
Gondoltam, elkészítem a család kedvencét, a körtés-camembert-es csirkét diódarabokkal. Csak éppen téliesítve. Ezért vettem aszalt szilvát és a nagy diódarabokat lecseréltem darált dióra.
Így született egy új, egészen más ízvilágú kedvenc. Természetesen ez is felkerült a "Bármikor készíthetem" listára:-)

Hozzávalók:
6 filézett, bőr nélküli csirkecomb
pankomorzsa (japán zsemlemorzsa)
darált dió

bors
kakukkfű
1 kerek camembert sajt 6 szeletre vágva
6 csík vékony baconszalonna
18 aszalt szilva
kelkáposzta

Először kétharmad pankomorzsához egyharmad rész darált diót öntöttem és összekevertem. A csirkecombokat megmostam, papírtörlővel leitattam róla a vizet, majd sóztam, borsoztam és megforgattam a diós-morzsás keverékben.
1 evőkanál olivaolajat felforrósítottam serpenyőben, majd a diós csirkecombok mindkét oldalát 1-1 percig megpirítottam. Ezután tepsibe tettem, szépen egymás mellé, majd mindegyik combra fektettem egy szelet camembert sajtot, amibe belenyomkodtam egy kis ág kakukkfüvet.
A baconcsíkra rátettem 1 szem aszalt szilvát, tekertem rá egy réteg bacont, majd melléfektettem újabb szilvát, most már a két szilvát tekertem tovább, végül következett a harmadik szilva és a maradék szalonnába tekertem az egész kis batyut. Összesen 6 batyu baconba tekert aszalt szilvát készítettem, amit a csirkecombok mellé fektettem a tepsibe.
Végül összevágtam laskára a káposztát, kevés olívaolajat csorgattam rá, sózta, borsoztam és a tepsibe tettem ezt is. Kb 20 perc alatt készre sütöttem.
Isteni finom, édes-sós finomság ez.


1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...