2012. november 19.

Kukoricasaláta

Felettébb egyszerű, mégis nagyon finom saláta receptet osztok meg veletek. Ezt a kukoricasalátát szoktam készíteni a vasárnapi rántott hús mellé, karácsonykor, a rántott pontyszelet mellé és van, amikor csak úgy magában eszegetem, mert elég tömény és finom.
Gyerekkoromban mindig ez a kukoricasaláta volt a vasárnapi sült vagy rántott hús kísérője, talán ezért is szeretem annyira.

Hozzávalók:
2 konzervkukorica
3 keményre főtt tojás
1 fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma

bors
metélőhagyma
2 evőkanál tejfől
majonéz

A kukoricákat egy tálba öntöm, megsózom, borsozom és alaposan összekeverem. A vöröshagymát és a fokhagymát apró kockákra vágom, a főtt tojást szintén, majd hozzáadom a kukoricához. Metélőhagymát (azaz snidlinget) is adok hozzá, apróra összevágva. Ezután jöhet a tejföl, és annyi majonéz, amennyit csak szeretünk. Van, aki nagyon majonézesen szereti, az tegyen kevesebb tejfölt bele, én jobban szeretem a tejfölösebb verziót!
Készítsétek el, kísérletezzetek, fűszerezzetek bátran. Ez a saláta igazán méltó kísérője lesz bármilyen húsételnek!

Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...